close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סיורים וירטואליים – להגדיל מכירות מרחוק

מערכת שורשכט שבט, תשפא11/02/2021

זוהי ההזדמנות שלכם להגדיל את קהל הלקוחות שלכם על ידי יצירת סיורים וירטואליים לנכסים המרשימים והאטרקטיביים שברשותכם!

תגיות:

איך מוכרים

נכסים בתקופות בהן כמעט ואין אפשרות לצאת מהבית? מה לגבי אנשים שנמצאים בחו"ל ואינם יכולים להגיע לראות את הנכס בעצמם? סיורים וירטואליים הם הפתרון שמציעה המאה ה-21, עם טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות להציג נכסים בדיוק כפי שהם, אבל מרחוק. איך זה עובד עבור הלקוחות הפוטנציאליים ועבור החברה המשווקת את אותם נכסים? על כל אלו נפרט בהמשך המאמר שלפניכם.

איך בעצם עובדים סיורים וירטואליים למכירת נכסים?

הנה כמה דברים שכדאי לדעת על סיורים וירטואליים לנכסים:
          •  למי זה מתאים בעצם? - כל אדם שהינו בעל נכס כלשהו; בעלי דירות למכירה או השכרה, בעלי צימרים ומלונות קטנים, מעצבי פנים, אוצרים בגלריות, בעלי אולמות תצוגה (למכוניות, ריהוט וכו'), אדריכלים, ועוד. כלומר, כל אדם שעיסוקו נמצא בחלל סגור ובנוי ויש לו אינטרס להציג את החלל ללקוחות פוטנציאליים.

          •  איך זה נראה? - צלם מקצועי יגיע עד אליכם עם כל הציוד המתקדם ביותר, לצילום תמונות סטילס מקצועיות באיכות של 4K. במידה ומעוניינים בכך, ניתן גם לצלם וידאו של הנכס המצולם גם הוא באיכות מעולה.

          •  מהם היתרונות? - כמה פעמים קרה שבוטלה פגישה כי הלקוח נזכר שאין לו זמן להגיע, או שנקבעה פגישה עם זוג צעיר שמחפש דירה, שכאשר הגיעו למקום הבינו שזה לא ממש מה שהם מחפשים? הסיור הוירטואלי חוסך זמן ומוריד את הסיכוי שפגישה תתבטל, שכן בסך הכל מדובר במשהו שכל אדם יכול לעשות מהמחשב הפרטי שלו בזמן הפסקה מהעבודה, עם כוס הקפה של שבת בבוקר, ועוד. מבלי להגיע במיוחד למקום, יוכלו המתעניינים לקבל את כל הפרטים על הנכס.

          •  איך מטמיעים את הסיור הוירטואלי? - התוצר הסופי הוא לינק אותו ניתן להטמיע באתרי אינטרנט, ברשתות החברתיות ועוד. חברת ההפקה תדאג לכל מה שקשור להעלאת הסרטון לענן, לעיבוד המידע, לאחסון הסרטון ועוד. עבור הלקוח, מדובר בסך הכל בהעלאת סרטון ממש כמו העלאת פוסט או סרטון רגיל לרשת החברתית.

          •  כמה זה עולה? - עלות הפקת סיורים וירטואליים תלויה בסוג הנכס, גודלו, מס' הקומות שלו ופרמטרים נוספים. באופן טבעי ככל ששטחו של הנכס יהיה גדול יותר כך יהיה צורך לצלם בנקודות רבות יותר. יש למסור את כל הפרטים אודות הנכס על מנת לקבל הצעת מחיר מותאמת.

מכירות למתקדמים
זוהי ההזדמנות שלכם להגדיל את קהל הלקוחות שלכם על ידי יצירת סיורים וירטואליים לנכסים המרשימים והאטרקטיביים שברשותכם! כל שעליכם לעשות זה רק ליצור קשר עם חברה המתמחה בצילום והפקה של סיורים מהסוג הזה, שתיצור תוך זמן קצר צילומי סטילס ו\או וידאו של הנכס שברשותכם. לאחר מכן, אתם רק תצטרכו לשגר אותו למעוניינים, להפיץ אותו היכן שתוכלו ולהיווכח בעצמכם בתוצאות המעולות בשטח.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה